Godziny otwarcia:

Pn-Pt: 8:30 – 16:30
Sb-Nd: Nieczynne

Zadzwoń:

+48 (32) 272 39 61
Infolinia: 801-000-315

Napisz do nas:

skandiazabrze@gmail.com​

Formularz Rezerwacyjny

stenaline_3

Rodzaj biletu

Dane podstawowe

Dane osobowe zamawiającego (będącego podróżnym)

Prosimy podać datę w formacie DD-MM-RRRR

Kierunek przeprawy w jedną stronę

Stena Line

Kierunek przeprawy wyjazdowej

Stena Line

Kierunek przeprawy powrotnej

Stena Line

Dane pojazdu

Stena Line

Piesi - Stena Line

Wymagane dane: Imię, Nazwisko, Data urodzenia, Obywatelstwo (dla obywateli innych krajów - nr. paszportu), płeć. Listę osób z danymi można także wysłać pod adres e-mail: skandiazabrze@gmail.com
Przesuń plik tutaj aby go wysłać
Prosimy o załączenie pliku z danymi osobowymi ( imię i nazwisko, data urodzenia, płeć, obywatelstwo - jeśli nie polskie to nr. paszportu) wszystkich osób. Listę osób można również przesłać w pliku PDF pod nasz adres e-mail.

Pasażerowie - Stena Line

Wymagane dane: Imię, Nazwisko, Data urodzenia, Obywatelstwo (dla obywateli innych krajów - nr. paszportu), płeć. Listę osób z danymi można także wysłać pod adres e-mail: skandiazabrze@gmail.com
Przesuń plik tutaj aby go wysłać
Prosimy o załączenie pliku z danymi osobowymi ( imię i nazwisko, data urodzenia, płeć, obywatelstwo - jeśli nie polskie to nr. paszportu) wszystkich osób. Listę osób można również przesłać w pliku PDF pod nasz adres e-mail.

Posiłki

Celem zamówienia posiłków prosimy o kontakt przez e-mail. W odpowiedzi zostanie przedstawione dostępne menu wraz z cenami.

Pozostałe

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zrealizowania zamówienia. Zostałam/em poinformowana/y, że przysługuje mi prawo do dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania i usunięcia. Administratorem Państwa danych osobowych jest Firma SKANDIA Bogdan Palka z siedzibą: 41-809 Zabrze, ul. F. Zembali 18B.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zrealizowania zamówienia u danego armatora. Zostałam/em poinformowana/y, że przysługuje mi prawo do dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania i usunięcia.

Informacje

Klienci przed zakupem biletów i podróżą winni się zorientować o aktualnie obowiązujących przepisach wjazdowych dotyczących kraju tranzytowego i kraju docelowego.

Kiedy zjawić się na terminalu przed wypłynięciem?

• Pasażerowie piesi powinni zgłosić się do odprawy najpóźniej na 60 minut przed wypłynięciem, a grupy powyżej 20 osób najpóźniej 90 minut przed wypłynięciem.
• Pasażerowie zmotoryzowani powinni zgłosić się do bramy samochodowej (boarding) na zewnątrz terminalu najpóźniej 60 minut przed wypłynięciem.
• W porcie w Gdyni osoby, które opłaciły rezerwację, proszone są o kierowanie się bezpośrednio do bramy samochodowej po karty pokładowe.
• Niestawienie się we właściwym czasie do odprawy biletowej może spowodować anulowanie rezerwacji i skreślenie z listy pasażerów, bez możliwości zwrotu kosztów.

Uwaga!

Pasażer ma obowiązek zapoznać się z przepisami paszportowo-wizowymi przed wyjazdem. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności w przypadku nieuzyskania pozwolenia na przekroczenie granicy. Szczegółowe informacje na stronie www.msz.gov.pl

Podróż z samochodem lub rowerem:
• Pasażerowie zmotoryzowani i rowerzyści kierują się do odprawy na bramie samochodowej.
• Uwaga! Rowerzyści muszą posiadać kamizelkę odblaskową!
• Uwaga: nie dotyczy posiadaczy rowerów karbonowych/rowerów z kołami karbonowymi. Takie rowery należy zapakować w pokrowiec i wnieść na prom jako bagaż osoby pieszej, a następnie przechować w swojej kabinie.

• Inne wyjazdy (poza wyjazdami - imprezy zorganizowane przez Stena Line) nie posiadają wliczonego w cenę ubezpieczenia NNW i KL.
• Zaleca się wykupienie takiego ubezpieczenia we własnym zakresie.
• Podczas wszystkich wyjazdów należy mieć ze sobą aktualną kartę EKUZ.
• Przy konieczności uzyskania pomocy medycznej w Szwecji, karta EKUZ będzie wymagana.
• Jeżeli turysta jej nie przedstawi, za usługi medyczne zostanie wystawiony rachunek.
• Osoby ubezpieczone mogą domagać się zwrotu tej kwoty od NFZ w ciągu 30 dni od otrzymania rachunku.

Skandia Bogdan Palka
ul. Franciszka Zembali 18 B
41-809 Zabrze
Polska
NIP: 6481000694
REGON: 241865414

Poniedziałek – Piątek: 8:30 – 16:30
Weekend – Święta: Nieczynne

+48 (32) 272 39 61

+48 (32) 376 40 20

Infolinia: 801-000-315

© 2022 Firma Skandia Bogdan Palka